2011. júl. 28.

A Mark Carrington ügy - Első fejezet

Késő éjszaka volt már, de csak nemrég sikerült elaludnom. A telefonom csörgésére ébredek, Thomson volt a vonal másik végén. "Cserbenhagyásos gázolás, a várostól nem messze, azonnal ide kell jönnöd." Az első gondolatom az volt, hogy mit keresnék én, egy gyilkosságokkal foglalkozó nyomozó egy ilyen esetnél. Egészen addig, amíg nem mondta az áldozat nevét. Mark Carrington.




Név: Mark Carrington
Kor: 54
A halál oka: Gázolás

Mark nem volt ismeretlen a számunkra, üzletember volt, legalábbis ő ezt mondta. Végül is igaza volt, a probléma csak annyi, hogy mindig rossz emberekkel üzletelt. Komoly emberekkel, akiket csak az ilyen közép pitiáner gengsztereken keresztül lehet bevarrni. Körülbelül hat hónapja nem hallottam róla semmit, szinte már el is felejtettem a nevét. Mr. Carrington tipikusan az az ember, akit ha késő éjszaka elgázolnak, pláne a városon kívül, ahol nincsenek szemtanúk, tudjuk, hogy gyilkosság történt. Évek óta jönnek ezek az esetek, amikor elhallgattatnak ezt-azt, de nyom és szemtanú híján természetesen nem tehetünk semmit, az ügy elévül, mi pedig csalódottan ballagunk tovább. Ezeknek a tudatában csak egy mélyről érkező sóhajjal tudtam fogadni  Mark Carrington halálát. De a munkám ilyenkor is ugyanaz, szóval teszem a dolgom, elvégre, ezért fizetnek.

Szemtanú nincs, és látszólag nyom se. Az autó valószínűleg lerobbant, a motorháztető felnyitva, a test az autó előtt pár méterre hever, kicsavart állapotban. Az eső órák óta esik, nem a kedvenc időtöltésem ilyenkor idekint álldogálni. A rendőrséget egy idős pár hívta ki, a közeli benzinkútról. Az orvos szerint 2-3 órája történhetett az eset, körülbelül este 10 órakor. Az egyetlen dolgom jelen esetben az, hogy találjak valami kézzel fogható bizonyítékot, vagy legalább valami hasonlót, ami képbe hozza a gyilkosságot, mint lehetséges opciót az esküdtek számára.

Átvizsgáltam az áldozat zsebeit, de nem jutottam messzire. Egy rejtvénykönyv és egy bevásárlólista lapult a zsebében. A könyv meg volt jelölve az egyik oldalon, ott találtam meg az egyetlen rejtvényt, ami majdnem teljesen kész volt. Nem az én világom, ezekben soha nem voltam jó.


A bevásárlólista nekem nem mond sokat, de ki tudja, talán segít. Úgy látszik, mulatni készült. Nem kell más, csak egy nyom. Biztosan van, hiszen tökéletes gyilkosság nincs. Csak azt kéne tudnom, hogy merre keressem.

             A lista:
  1. Baromfivirsli
  2. Lecsókolbász
  3. Felvágott (Olasz)
  4. Ouzo
  5. Gróf Nagyrédei Char.
  6. Mátrai vörösb.
  7. Singo édes vörösb.
  8. 10 pohár (Műanyag)

144 megjegyzés:

  1. Nem tudom kivenni az összes számot a sudokun :/

    VálaszTörlés
  2. Kaphatnánk egy képet csak a sudokuról ?

    VálaszTörlés
  3. 10 pohár azt súgja hogy vendégeket várt.
    Érdemes lenne az "üzletfeleinél" puhatolózni,akikkel a közelmúltban volt dolga,és én még megvizsgálnám a rejtvényt is.
    A barátait és családját is kikérdezném. Főleg a gyermekeit, unokáit.Végrendeletet is érdemes keresni,hátha találunk egy családon belüli indítékot. Úgyhogy a lakásán körbe kéne szimatolni.Mivel ilyen üzletben volt,ezt valószínűleg gyilkosunk is tudta,és azzal is tisztában volt,hogy ha meghal,mindenki az üzletfelekre gondol.

    VálaszTörlés
  4. a lista és a keresztrejtvény összefüggenek valamiben van egy elméletem de nem hiszem hogy jó

    VálaszTörlés
  5. zárójelben van az olasz és a műanyag szerintem jelent ez valamit probáltam úgy olvasni hogy olasz mű
    És a 10 et is beletettem 10 olasz mű?

    VálaszTörlés
  6. A "mű"anyag akár drogra is utalhatna. Elvégre "mindig rossz emberekkel üzletelt".

    VálaszTörlés
  7. Imádom a blogot. :) Tiszta L.A. Noire meg Poirot hangulata van.

    Amúgy, a sudoku-ról kéne kép, az talán megoldana valamit.

    VálaszTörlés
  8. Lackoo ez igaz hiszen műanyag ha leválasztom az anyagot és a műt két külön szót kapunk anyag mármint drog mhh.. így értetted?

    VálaszTörlés
  9. Így és a mű utalhat arra hogy nem volt tiszta az anyag.

    VálaszTörlés
  10. Az én másik elméletemben a listáról hiányzik egy dolog

    VálaszTörlés
  11. 10 pohár és (olasz)szerintem a 10 az csak 1
    ha összetesszük egy olasznak tartozott droggal vagy pénzel és el akarta tenni láb alól ami sikerült is.Én erre gondoltam

    VálaszTörlés
  12. Egyetértetek eddig?

    VálaszTörlés
  13. Érdekesség, hogy a kép neve nem nyert.Nem hinném, hogy nyom, dehát...

    TiclicA

    VálaszTörlés
  14. Biztosítsatok arról, hogy jól értelmezem-e: a lerobbant autóval történt a gázolás, és a tettes gyalog menekült el. Számomra eddig a cserbenhagyásos gázolás azt jelentette, hogy az autós elüt valakit, majd megállás nélkül továbbhajt, ezért vagyok bizonytalan.

    VálaszTörlés
  15. Véleményem szerint összefüggés lehet a számokban. Elvégre 8 dolog van felírva a bevásárló listára és 9 szám van egy sudokuban. A hiányzó 9 dolog esetleg egy nyom lehet.

    Egyébként üdv mindenkinek a blogon, végre egy ügy amibe be tudok kapcsolódni mielőtt valaki megoldja :).

    VálaszTörlés
  16. A fotó jobb felső sarkában van valami furcsa jel. Lehet, hogy egy B betű, lehet, hogy valamiféle sapka, lehet, hogy csak egy hajszál az objektíven, de lehet, hogy jelent valamit.

    VálaszTörlés
  17. Érdekesség, hogyha kijelölöd a listát a számok fehérek maradnak.

    TiclicA

    VálaszTörlés
  18. Dima:
    "lehet, hogy valamiféle sapka" Hajszál nem így hajlik, B betű nem így néz ki én is egy sapkát vélek felfedezni.

    Egyébként a sudokuba amennyire kivehető a középső számok hiányoznak!

    VálaszTörlés
  19. a másik elméletem kutkánál volt
    különben maga a lista szó is lehet a 9 böl az egyik és ha a betüket függölegesen vagy vizszintesen a megfelö számokkal értelmezzük lehet h vmi kijön most nézem meg

    VálaszTörlés
  20. A sudokuban tényleg egy számon kívül hiányzik az összes középső szám. Így 8 hiányzó szám van, és 8 bevásárolni való. Valószínűleg a sudokut kell megfejteni, csak sajnos nem látszanak jól a számok.

    Egyébként lehet, hogy az a jel egy serpenyő, amivel fejbekólintottak valakit. :D

    VálaszTörlés
  21. Jól látom, hogy a megoldott sudoku a 10. oldalon van? Tehát a 10. oldal van megjelölve? És 10 pohár.... A képet pedig nyilván úgy szerkesztette Hudson nyomozó, hogy rajta legyen minden, ami kell, tehát szerintem felesleges a számokon agyalni.

    VálaszTörlés
  22. Ha serpenyővel fejbe ütik, akkor azt beleírta volna :\.

    VálaszTörlés
  23. az a jel azt jelentheti hogy oda rejthettek valamit

    VálaszTörlés
  24. A kis jelnél pedig meglepően egyenes az alapvonal, lehet, hogy tükörtengely...?

    VálaszTörlés
  25. Ha tükröznénk, akkor valamilyen serlegforma jönne ki... Már ha térben gondolkodunk. Csak síkban éppenséggel semminek nincs ilyen formája.

    VálaszTörlés
  26. az nem olajfolt a jel fölött??

    VálaszTörlés
  27. szerintem nem serleg hanem címer

    VálaszTörlés
  28. Azt lehet tudni, hogy emberünk üzletelt-e valamiféle gróffal? Elvégre minden sudoku mezőben a középső, azaz 5. szám hiányzik, ami a gróf nagyrédei Chardonnay-t jelöli.

    VálaszTörlés
  29. Ha az tényleg valamilyen serleg akar lenni, utalhat a listában a három borra (az Ouzo-t nem talpaspohárból isszák), vagy akár a műanyag poharakra.

    VálaszTörlés
  30. Az a vonal tükrözve egy rajzszög és ahogy látom pár szám ki van lyukasztva. Vagy csak én látom úgy? :D

    VálaszTörlés
  31. Ki élesítettem képszerkesztővel a képet, így úgy néz ki mint egy út, közben esik az eső és az a felső izé meg mintha az eső rácsöpenne valamire.

    VálaszTörlés
  32. Talán az jelenthet valamit, hogy nem létezik Singo édes vörösbor, csak Signo édes vörösborról találtam valamit.

    VálaszTörlés
  33. Szerintem jól látod, Lackoo. És mintha a lapon vagy táblán vagy min amin a jel van is volnának lyukak...

    VálaszTörlés
  34. Valóban, arra a lyukakra kell rátenni a sudokut és az átbökött számoknak megfelelő dolgok a listán kiadnak valamit.

    VálaszTörlés
  35. Csak sajnos még mindig nem tudjuk elolvasni a számokat.

    VálaszTörlés
  36. Mindjárt végzek a sudokun lévő számokkal....

    VálaszTörlés
  37. Városon kivül volt ugye

    VálaszTörlés
  38. lehet hogy zsarolták vagy utasitották

    VálaszTörlés
  39. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  40. kutkánál az igazság

    VálaszTörlés
  41. Egy online sudoku solver:

    7 8 9 | 5 1 4 | 2 6 3
    1 5 3 | 6 7 2 | 9 8 4
    6 4 2 | 3 9 8 | 1 7 5
    -------+-------+------
    8 2 6 | 1 4 7 | 3 5 9
    3 7 1 | 2 5 9 | 8 4 6
    5 9 4 | 8 6 3 | 7 2 1
    -------+-------+------
    4 3 7 | 9 8 5 | 6 1 2
    2 6 5 | 7 3 1 | 4 9 8
    9 1 8 | 4 2 6 | 5 3 7

    VálaszTörlés
  42. sudoku (megfejtve):
    7_8_9__5_1_4__2_6_3
    1_5_3__6_7_2__9_8_4
    6_4_2__3_9_8__1_7_5
    -------------------
    8_2_6__1_4_7__3_5_9
    3_7_1__2_5_9__8_4_6
    5_9_4__8_6_3__7_2_1
    -------------------
    4_3_7__9_8_5__6_1_2
    2_6_5__7_3_1__4_9_8
    9_1_8__4_2_6__5_3_7

    VálaszTörlés
  43. Dima: baszki nekem 15 percembe telt amíg paintbe megfejtettem ^^.

    VálaszTörlés
  44. Bocsi :D
    De legalább egyetértünk.

    VálaszTörlés
  45. Hat középső szám biztosan hiányzik, ezek az:
    5, 8, 7, 6, 3, 9

    VálaszTörlés
  46. Én csak most kapcsolódtam be ebbe a játékba, az előző ügyet nem tudtam figyelemmel követni, Felvilágosítana-e esetleg valaki, hogy eddig kellet-e photoshop meg ilyenek a megfejtéshez?

    VálaszTörlés
  47. 5. Gróf Nagyrédei Char.
    8. 10 pohár (Műanyag)
    6. Mátrai vörösb.
    7. Singo édes vörösb.
    3. Felvágott (Olasz)
    9. ?

    VálaszTörlés
  48. Nem emlékszem ilyesmire. Gondolom majd lesz valami rejtvény ahol ki kell világosítani egy fotót vagy mittudomén, de azt bármilyen alapabb programmal meg lehet oldani.

    VálaszTörlés
  49. Talán Gróf Nagyrédei, Mátrai és Singo egy-egy név lenne? És ezek 3-an a 10 olaszból?

    KZ

    VálaszTörlés
  50. igen erre gondoltam én is

    VálaszTörlés
  51. Nem hinném, hogy a Mátra egy olasz név lenne, és mint már mondtam, csak SiGNo édes vörösbor létezik, nem SiNGo. Lehet, hogy csak elírás, lehet, hogy valami misztérikus. Úúúúúú...
    Azért valami lehet benne.

    VálaszTörlés
  52. + az ouzo is lehet név

    VálaszTörlés
  53. A gróf Nagyrédeit már én is említettem, tekintve, hogy 5. tárgy a bevásárlólistán és a sudokun minden mező 5. eleme üres.

    És köszönöm a választ, kutka!

    VálaszTörlés
  54. mindegy holnap is folytathatjuk én megyek aludni jóét

    VálaszTörlés
  55. Énis elindulok aludni, jóéjt mindenkinek!
    Shinichi: Nincs mit! :)

    VálaszTörlés
  56. Összegezzünk. A suoku (ha jól látom) a 10. oldalon van megjelölve. 10 pohár a bevásárlólistán. 10 óra a gyilkosság időpontja.

    Szintén a sudokun minden mező 5. eleme hiányzik, ami rejtheti akár a bevásárlólista 5. elemét, a Gróf Nagyrédei Chardonnayt.

    Hagytam ki valamit?

    VálaszTörlés
  57. az a jel a sudoku mellett 1 pohár 1-ik fele,méghozzá a jobb,a 10 pohár után pedig zárójelbe műanyag van írva-> mű|ANYAG,vagyis vmiféle droggal kapcsolatos ügy miatt ölték meg

    M.J.

    VálaszTörlés
  58. Gróf Nagyrédei a drogdíler. Nekem tetszik az ötlet. :D

    VálaszTörlés
  59. Na, a sudoku középső számait ha összeadjuk, az eredmény 54, ami a halott életkora. Há!

    VálaszTörlés
  60. Nekem csak azzal van a gondom, hogy a sudoku számai képmanipulálás nélkül olvashatatlanok. Márpedig Hudson nyomozó azt írta, hogy mindenki számára elérhető rejtvényeket akar. Képet manipulálni pedig nem mindenki tud, pl én sem.

    VálaszTörlés
  61. Mark Carrington névből a Carrington is 10 betűs

    M.J.

    VálaszTörlés
  62. Bár, ha jobban megnézem, a megadott számok alapból is látszanak, inkább nem szóltam.

    VálaszTörlés
  63. A sudokut mér kétszer is megfejtettük, azzal nincs baj. Inkább azzal van, hogy melyik számok hiányoznak.

    Nem tudom mennyit számít, de a Google szerint Mark Carrington vagy egy angol focista, vagy a Cambridge egy biokémikusa volt.

    VálaszTörlés
  64. Ha a fél poharat tükrözzük a tengelyre akkor megkapjuk az egész poharat.10 poharat vett ha ezt tükrözzük az ábrának megfelelően akkor az jön ki hogy OMO,ami valószínűleg a mosóporra utalhat,talán ezzel mérgezték meg,esetleg egy 1kilogrammos mosóporral verték agyon?:O

    M.J.

    VálaszTörlés
  65. M.J.: A halálát a gázolás okozta szerintem...

    VálaszTörlés
  66. A Sudokuba 9 db szám hiányzik nem ? A 9 középső tehát balról jobbra olvasva 5 7 8|7 5 4|6 3 9. Azt próbáltam hogy mondjuk a lista ötödik pontjának 7. és 8. betűjét nézem az ugyebár G és Y a következő az a 7. pont 5. és 4. betűje ami O és G és a 6. pont 3. és 9. betűje az T és R, talán ebből vmi szót kéne összerakni.

    VálaszTörlés
  67. Bár eredetileg én is egy tükrözendő serlegre tippeltem, jobban tetszik nekem a rajzszög variáció, habár mondjuk azzal sem kezdtünk még semmit. Lehet, hogy az egy későbbi fejezetben kap majd jelentést. Sajnos az a baj, hogy nem tudjuk, mit kell keresnünk. Egy számot, valami adatot, vagy akármi mást. Én speciel arra tippelek, hogy a sudokuból hiányzó számokkal és a bevásárlólistával kell valamit kezdeni.

    VálaszTörlés
  68. Mondjuk, ha kitervelt gyilkosság volt, valamit kellett, hogy buheráljanak az autóval, hogy lerobbanjon. Emberünk felnyitotta a motorháztetőt, tehát elképzelhető, hogy utolsó pillanataiban rájött, hogy mi történt. Lehet, hogy ezzel kapcsolatban hagyott valami nyomot.

    Egyébként ha már kedvenv teóriáknál tartunk, nekem még mindig a 10-es szám van bekattanva meg Gróf Nagyrédei az ötösökkel...

    VálaszTörlés
  69. Az előző gondolatmenetemet továbbvíve ha a számokat nem ballról jobbra hanem fentről lefele olvassuk akkor a betűk G A O N O Ű. Bár nekem ebből se jön ki semmi.

    VálaszTörlés
  70. Szerintem jó úton jársz. Mindenesetre lassan már itt a reggeliidő, ezért megyek. Jó éjszakát!

    VálaszTörlés
  71. jó éjt lassan én is megyek de ez a rejtvény úgysem fog békén hagyni:S
    M.J.

    VálaszTörlés
  72. Szerintem a poharakat nem a borhoz vette,elvégre ki inna műanyag pohárból bort?

    M.J.

    VálaszTörlés
  73. a keresztrejtvény mellet nem csak a jel van a jel fölött ott egy fekete folt az mi lehet..?

    VálaszTörlés
  74. A fekete folt csak egy grafiti!

    VálaszTörlés
  75. "Csak azt kéne tudnom, hogy merre keressem."
    Lehet, hogy egy cím a megoldás...

    VálaszTörlés
  76. Ha azt vesszük, hogy a "singo" nem elírás, akkor egy olasz szó, több jelentése is van.
    L

    VálaszTörlés
  77. singo szo nincs az olaszban

    VálaszTörlés
  78. de ha a jelhez visszamegyünk a serleg olasz neve
    "coppa" ha ez számit

    VálaszTörlés
  79. Az, hogy a sudoku sarka be van hajtva, csak az említett megjelölés vagy jelent valamit? Egyébként, ha jól látom, a behajtás alá van valami írva. Érdemes lenne megnézni.

    VálaszTörlés
  80. szerintem a megjelölés miatt van, de nem véletlenül van megjelölve, biztos fontos a sudoku.

    k0zi

    VálaszTörlés
  81. Fontosnak biztos hogy fontos, szerintem a lista egy kód, a sudoku pedig hozzá a kulcs, vagy éppen fordítva.
    L

    VálaszTörlés
  82. Két ötlet eddig:
    -Minden, a listán szereplő tárgy kerek. (A felfágottaknál ugye egyértelmű, a pohárnak a pereme, az italoknak pedig az üvege kerek.)
    Lehet, hogy a kocsin is valami kereket kellene vizsgálni, pl. kerék vagy kormány.

    -A borok között (wiki és google szerint) egy száraz fehéret, egy száraz vöröset és egy édes vöröset látunk. Hiányzik egy édes fehérbor a sorból. (De megkívántam most az aszút :D)

    VálaszTörlés
  83. A 10 pohár arra utal, hogy max 10 vendéget várt, és bor az inkább elegánsabb estélyekre jellemző nem a részeges partikra szóval lehet, hogy ügyfeleivel volt találkozója. És ha kitervelt gyilkosság volt akkor a gyilkosnak először megkellet buherálnia az áldozat autóját szóval szerintem azt kéne megnézni, hogy az ügyfelei, vagy az ismerősei közül kidolgozik valamilyen autóval kapcsolatos helyen.
    De a relytvényre nincs ötletem.

    LM

    VálaszTörlés
  84. Ja és a sodukus kép neve az, hogy nemnyert. Ez jelenthet valamit.

    LM

    VálaszTörlés
  85. Szerintem a nemnyert arra utal, hogy most ebben az esetben a kép neve semmit nem jelent, és nem is kell nézni.

    VálaszTörlés
  86. Hello Zoli vagyok!
    Azt hiszem rájöttem! A sudoku sorai a gengszterek telefonszámai! 9 soros és ő a 10. ember! Ezért kell tíz pohár. A telefonszámok is 9 számból állnak hogyha nem számítjuk be az országhoz kapcsolódó kódot(pl.:+36). Még fentebb írták az olasz mű-t. Valószínű a tettesek olaszok és drogcsempészek. Az ouzo tudtommal görög ánizspálinka de lehet hogy én tudom rosszul. A többi ital(borok) eredetéről nem tudok semmit. A gyilkosság körülményeivel kapcsolatban még nem jutottam semmire.

    VálaszTörlés
  87. Először is a fickó "rossz" fiúkkal paktált, de megunta és ki akart szállni, viszont a "rossz" fiúk ezt nem hagyhatták és megölték. A lista kötődik azokhoz akik megölték/megölették. A lista sok tagja kötődik valamilyen nemzethez/helyhez. Olasz felvágott, az Ouzo Görögország nemzeti italának számít, a Gróf Nagyrédei és a Mátrai mind2 borral foglalkozó cégek, és a Singo egy Afrikai ország tornya. Bort sosem isznek műanyag pohárból viszont régen kehelyből/vagy kupából itták, ami nagyon hasonlít a háttérben lévő ábrára, ha tükrözzük. Ezt még nem érzem megfejtésnek de házat csak téglákból lehet építeni.

    Rayzen

    VálaszTörlés
  88. A sodoku melletti ábra valami ehez hasonló akar lenni szerintem http://www.hidegkuti-autosiskola.hu/kreszszab/tabla_1/veszelytjelz_16/16_94a.jpg

    Lehet, hogy baleset történt?

    VálaszTörlés
  89. Zoli: Van logika abban, amit mondasz, csak sajnos a telefonszámok az országkód nélkül 7 számjegyből állnak.

    VálaszTörlés
  90. Ha az áldozat 2-3 órája halott és kint feküdt a kocsi előtt az esőben, akkor miért nem ázott el a papír a zsebében? Nekem nem tűnik ázottnak. Ez arra utalhat, hogy az áldozatot máshol gázolták el (talán a városban), majd kivitték a kivilágítatlan úttestre, hogy cserbenhagyásos gázolásnak állítsák be. Ez talán bizonyíték a gyilkosságra.

    VálaszTörlés
  91. Zoli vagyok, újra!
    Nem hiába jelölte meg a füzetnek azt az oldalát.
    És hogyha valaki vendéget vár a lecsónál azért valami elegánsabbat süt vagy főz, pláne hogyha ennyi bort vesz.
    És mostmár nem fogom írni hogy Zoli vagyok mert végre sikerült valamilyen nevet kitalálnom.

    VálaszTörlés
  92. Vagy lehet, hogy csak a papírt helyezték később a zsebébe.

    VálaszTörlés
  93. Dima: akkor hozzátesszük az országkódot. Olaszország kódja: 39. és a 3-at meg a 9-et a sor elejére tesszük megvan a telefonszám!

    VálaszTörlés
  94. Így se jó, mert a kilenc sorból egyik sem kezdődik 39-cel. Elkezdtem megnézni más országok kódjait, de rögtön a 78 sem országkód. Szerintem ez nem a jó út.

    VálaszTörlés
  95. A legfölső kép egy kettős záróvonal. Ez a városokban ritkább. Inkább a kisebb utakra jellemző a várostól távol. Mit keresett annyira az áldozat éjjel 10 órakkor a városon kívül egy út mentén GYALOGOSAN?

    VálaszTörlés
  96. de akkor nincs értelme az egésznek mert a lista sem ázott át

    VálaszTörlés
  97. ki kell szedni a sorokból a 3-t és a kilencet mintha ott sem lennének és azt rakni az elejére pl.: 7 8 9 | 5 1 4 | 2 6 3 = 397 851 426

    VálaszTörlés
  98. Ennél szerintem egyszerűbb a megoldás.

    VálaszTörlés
  99. Szerintem az lehet a megoldás, hogy milyen ételt akart csinálni, csakhogy én nem vagyok valami tapasztalt szakács.

    VálaszTörlés
  100. Ezekből az alapanyagokból maximum hidegtálat. :)

    VálaszTörlés
  101. Lehet hogy a többi hozzávaló már megvolt neki, csak ezek hiányoztak.

    VálaszTörlés
  102. A sudokus kép neve: "nemnyert" talán ebből is ki lehet indulni.

    VálaszTörlés
  103. Az idős párral se ártana beszélni... mit kerestek az esőben a városon kívül?

    VálaszTörlés
  104. Ráadásul ebben az időpontban.

    VálaszTörlés
  105. Egyébként ellentmondás az egész.... Nincs szemtanú de ott volt 2 öregember! Illett volna minimum kihallgatni őket.

    VálaszTörlés
  106. Lehet, hogy nem is az áldozaté volt a zsebében levő lista és rejtvény, bár így már elég zavarossá válik az egész.

    VálaszTörlés
  107. Kipróbáltam milyen szó jön ki hogy ha a listán szereplő dolgoknak azt a betűjét vesszük ahányadik a sorban akkor az jön ki: Belonidr (ha a 10-t 3 betűnek számoljuk)

    VálaszTörlés
  108. Miért nem ázott el a papír? Bőrkabát belső zsebében volt. Két öreg nem volt szemtanú, csak ők találtak rá az áldozatra, ki lettek kérdezve, el lettek engedve. Mit keresett ott gyalogosan? Nem tudom ez honnan jön, lerobbant a kocsija, kiszállt és elütötték. Annyit segítek, hogy egy darab magyar szót keresünk. És hogy van normális felbontású kép a Sudokuról, csak el van rejtve.

    VálaszTörlés
  109. a normális felbontású sudoku itt van a poston?

    VálaszTörlés
  110. A "nem a kedvenc időtöltésem"-ben az a névelő egy link.

    VálaszTörlés
  111. A középső négyzeten kívül minden nagy négyzet középső száma hiányzik, azaz az 5, 7, 8, 7, 4, 6, 3, 9.

    VálaszTörlés
  112. Ha a számokat az óramutató járásával megegyező irányban olvassuk, a listán a megvelelő betűk kihozzák a MOTORTÉR szót.

    VálaszTörlés
  113. Szerintem ez lesz a megoldás, de bevallom nekem mé mindig nem esett le hogy jön ki a szó.

    Ticlica

    VálaszTörlés
  114. Úgy látom, Dima megfejtette.
    Én is leellenőriztem, tényleg ez jön ki. Hudson detektív nagyon bőkezű a segítségekkel. ;P

    VálaszTörlés
  115. Visszavonom, időközben rájöttem. Te jó ég, ezt magamtól sose találtam volna ki.Grat Dima!

    TiclicA

    VálaszTörlés
  116. Az első dolog az volt, hogy megnézzem az oldal forráskódját rejtett linkek után kutatva, de valamiért pont ezt nem találtam meg. :D

    VálaszTörlés
  117. Bravó Dima! Le a kalappal! Hogy találtad meg? végighúztad a kurzort a szövegen vagy valamilyen programmal. Nagyszerű logikád van!
    Hudson nyomozó jöhetsz nekünk a folytatással. :)

    VálaszTörlés
  118. Mondom, forráskód. Az nem rejthet el semmit. :D
    A sudokuból hiányzó számok meg a lista betűi közötti összefüggéssel tegnap hajnali háromig próbáltam valamit kezdeni, de a rejtett link híján mindig úgy számoltam, hogy a második négyzetben a szám be van írva, ezért nem jött ki semmi. :D

    VálaszTörlés
  119. Vajon mi lesz a motortérben? Az üzletfeleiről adatok? Kábítószer? Vagy valami más? Ez és még sok más a következő részben!

    VálaszTörlés
  120. ahogy hudsun nyomozó is mondta aki keres az talál nem?

    VálaszTörlés
  121. Gratulálok a megfejtőnek! Amint be tudom fejezni a folytatást, azonnal felkerül.

    VálaszTörlés
  122. Maxiruss:
    Csak tipp, de szerintem a motortérben egy megpiszkált motor lesz. :P

    VálaszTörlés
  123. Lehetne egy kérésem? Nem lehetne előre kihirdetni, hogy mikor lesz közzétéve a következő fejezet? Mindenki jobban járna, sőt megkockáztatom nagyobb lenne a látogatottság is!

    VálaszTörlés
  124. én csak egy-két megjegyzéssel élnék...mégpedig azzal, hogy az áldozatot megverték, vagy elgázolták? Orvosszakértő biztos meg tudja mondani. Mert ugye nem mindegy, hogy valakit megvernek, aztán kidobnak az utcára és gázolásnak mutatják, vagy simán elgázolnak. Másik hogy nem tudom ki milyen partit ad, de ha az áldozat üzletember, és fejesekkel paktál (lényegtelen, hogy milyenekkel), akkor a legkisebb partin is kétlem, hogy műanyagpoharakat fog használni (ez lehet hogy direkt volt, lehet hogy véletlen, ha véletlen, akkor tessék odafigyelni ilyenekre:). Még valami, ami elég beteg egy gondolat, de a felvágott (olasz) utalhat arra is, hogy az emberünk feldaraboltatott egy olasz fejest, és ezért álltak rajta bosszút.

    Üdv, Adam voltam:)

    VálaszTörlés
  125. bár lehet csak én látok ilyen túlbonyolított dolgokat, de legalább ötleteket adhatok az írónak;)

    VálaszTörlés
  126. Adam:
    Ott van az elején leírva feketén fehéren:
    "Név: Mark Carrington
    Kor: 54
    !!!A halál oka: Gázolás!!!"

    VálaszTörlés
  127. Holnap dél és éjfél között jön az új fejezet.

    VálaszTörlés
  128. Ja biztos, hogy az olaszok nyírták ki.

    VálaszTörlés
  129. remek,alig várom!

    M.J.

    VálaszTörlés
  130. Shinichi: az idáig rendben van, csak akkor írja oda, hogy orvosszakértő által megállapítva vagy valami:) egyébként nagyon jó az ötlet és az oldal is:) csak így tovább

    VálaszTörlés
  131. Adam:
    Nem akarok piszkálódni, de szerinted egy nyomozási anyagba mi alapján írják be a halál okát? Ránézésre? =)

    VálaszTörlés
  132. Hát az első történetbe ránézésre írta:) de akkor én kérek elnézést:P

    VálaszTörlés
  133. szerintem egy olyan volt aki tudta hogy a partyba megy mert szerintem az is egy partyzó volt nagy valőszínűsége hogy üzletelt vele

    VálaszTörlés