2011. aug. 9.

Fejlemények

Ez egy gyors kis update post lesz, ahol tudok majd beszélni néhány változásról, és említeni fogok dolgokat, amiket szerintem mindenképpen kell.



Az első, hogy talán észrevettétek, az oldal kissé változott. Mik azok a fekete dobozok? Google reklám, elvileg. Kirakom őket, hátha sikerül némi pénzt termelni velük, amit aztán az oldalra tudok fordítani. Nem bízok nagyon benne, de egy próbát szerintem megér. Ha bárkinek jobb ötlete van, az írjon egy mailt. A másik ami feltűnhetett az a Twitter. Nos a blogon szeretnék veletek kommunikálni, és sokszor érzem azt, hogy a kommentek nem elég hatékonyak, ezért egy jobb rendszerre volt szükség. Gondoltam a Facebookra is, de az macerásabb, regisztrálnotok kell ha még nem vagytok, meg követni kell, itt viszont mindenki láthatja amit írok, azonnal. Ha segítséget akarok nyújtani valamelyik rejtvényhez, vagy egy gyors kis személyes fejleményt akarok megosztani, azt itt fogom megtenni.

Sokszor kapom a következő kérdést: Mikor jön az új post? Nem akarok lecsúszni! A válasz: Majd. Mint az kiderült, nem tudok határidőre dolgozni, a lényeg tehát, megpróbálom minél előbb. Sajnos ezen a téren nem tudok engedni, nem akarok időbeosztást csinálni a hobbimhoz. Annyit mondhatok, hogy nagy valószínűséggel délután és estefelé érkeznek majd az új bejegyzések, de erre se vegyetek mérget.

Tovább. Ki az a Thomson? Nos ő a társam, ő segít nekem a rejtvények kitalálásában, ezért jelenik meg a történetekben is, hasonló szerepekben. Emellett vannak terveim, egy másik blogról lenne szó, szerintem nagyon érdekes lesz, de más tematika, viszont ez egyenlőre titok.

Végezetül köszönöm mindenkinek a részvételt, akár aktív játékos, akár passzív olvasó, ha van bármi ötletetek, azt osszátok meg velem e-mailben vagy kommentben. Sikeres nyomozást!

7 megjegyzés:

  1. Hmm, én nem látok semmiféle Google-reklámot. :_D

    VálaszTörlés
  2. alul van 1 gugli kereső, szerintem az lesz az

    VálaszTörlés
  3. A kereső az kereső, a reklám meg reklám. Kereső van, reklám nincs. :P Pontosítok: én nem látom.

    VálaszTörlés
  4. reklám az nincs de a fő oldalon a fejlemények alatt van 1 nagy üres doboz,az lenn a reklám helye ha voltan,de mint azt tudjuk még nincs:D

    M.J.

    VálaszTörlés
  5. Ahogy látom, Nyomozó már válaszolt is egy tweetben. :)

    VálaszTörlés