2011. aug. 8.

A Mark Carrington ügy - Harmadik fejezet

Az ujjlenyomat-vizsgálat sikeres volt, megkaptuk az engedélyt a nyomozás megkezdésére. Egy egész csapat folytatott kilátástalan küzdelmet, de a tapasztalatuknak hála sikerrel jártak, és ezzel elindították a folyamatot, aminek a végén talán rács mögé dughatunk valakit.



Az egyik nyom az áldozattól maradt hátra, a másikat viszont egy bizonyos Martin Elmwood hagyta az autón, aki a legjobb tudomásunk szerint egy régóta keresett fickó. Főleg más államokban hívta fel magára a figyelmet, de igazán semmit sem tudtak rábizonyítani, a nyomok mindig felszívódtak. Egészen addig nincsenek meg, amíg ezek a kis madárkák nem kezdenének el csiripelni arról, hogy kik is a megbízóik, mert olyankor hirtelen minden szükséges bizonyíték megvan ahhoz, hogy hűvösre tegyük őket. A feladatom elsősorban az, hogy becserkésszem a barátunkat, és megvárjam amíg elvezet azokhoz, akikre nekem valóban fáj a fogam, az igazi ötcsillagos fejesekhez. Thomsont azonnal ráállítottam a keresésére, nincs vesztegetni való időnk.


Közben megpróbáltam összerakni a fejemben, vajon mi is történhetett. Ezt a dolgot kivitelezni szerintem csak a közeli lakótelepen lehetett. Mark bement egy házba, az elkövetők pedig tudták hogy kihez, mikor megy, és hogy körülbelül mennyi ideig lesz bent, tehát nyilván nem először járhatott ott, rendszeres látogatónak kellett lennie. Nem volt elég nekik öt perc, jóval több idő kellett, utána néztem, sem rokon, sem pedig ismert üzlettárs nem lakott arrafelé. Körbe kell kérdeznem az ismerőseit, valamelyik hátha beszél, mindenesetre én nőt érzek a dologban. Mr. Carrington több mint 10 éve házas, és van két gyereke is. Arra viszont mérget veszek, hogy a feleségnek fogalma sincs arról, hogy barátunk valójában mivel kereste a kenyerét, és hogy miért és kihez járt a külvárosba éjszakánként. 






Eddig nem jutottunk sokkal előbbre, viszont a napokban kaptam néhány fülest, némi információt, csakis jó drágán persze, amik szerint Markot valamilyen elszámolási hiba miatt akarták eltenni láb alól. Ha minden igaz, kevesellte a bérét, és akit megrövidített, az nem az a kisstílű hülye gyerek aki az ilyeneket jó szemmel nézni. Nem tudhatom melyik infó mennyire igaz, de több helyről is ugyanezt a sztorit hallottam, szóval talán nem kitaláció az egész. Remélem minél előbb sikerül majd felmutatnunk valamit, mivel nem nyomozhatunk sokáig fejlemények hiányában. 



1 megjegyzés: